Revolucionaran je projekt s glavnim ciljem ujedinjavanja ponude, prodaje i organizacije izleta turističkih subjekata u svrhu širenja same ponude i smanjenja troškova organizacije. Ovaj projekt je proizvod dugogodišnjeg iskustva organizacije izleta agencije IBCI i novih informatičkih tehnologija koje podržavaju ovaj sustav.
Tvrtka IBCI ovaj sustav razvija već nekoliko godina, a 2011. je prva godina u kojoj je sistem u potpunosti implementiran. Ovom projektu se već pridružilo nekoliko turističih agencija koje sada zajedničkim bookingom ostvaruju veću popunjenost po autobusu, odnosno smanjene troškove.
Neke od važnijih karakteristika ovog sistema su:
terenska prodaja i ispis karata,
jednostavni pregledi popunjenosti i bookinga,
laka izrada naloga za izlete i dostavnih vožnji,
kontrola ulaska i izdavanje vouchera,
pregled troškova i prihoda,
razni drugi izvještaji.
Sustav HEPI sastavljen je od 2 dijela: terenske aplikacije i uredske aplikacije, odnosno operatorske komponente. Terenski prodavači imaju mobilne uređaje pomoću kojih prodaju i ispisuju karte. Sve karte se bilježe, a informacije o prodanim kartama šalju se u glavnu bazu podataka kojoj pristupa operater.
Koristeći te podatke operater raspoređuje goste po prijevoznim sredstvima, organizira vodiče i ispisuje naloge.
Kasnije se mogu ispisati sve vožnje određenog vozila, sva vođenja određenog vodiča, sve prodane karte određenog prodavača te mnogo drugih izvještaja.